Sebab aku ni pelupa

Sunday, October 9, 2011
Salam All,

Just a short update,sebelum terlupa.;p

Jumaat tempoh hari teman kekasih main futsal kat Shah Alam,perasaan tu macam.How cute you are baby.hehe..Then tiba tiba teringat dulu dulu masa sekolah.Waktu tu teman abang main rugby,sokongan yang lebihnya.They in one team,aku curi curi pandang kekasih.Bukan pandang abang sendiri.:) Tapi dulu masa tu aku taknak dia.Sekolah kan,its a place to learn not love:)

Then Sabtu bercinta dengan BFF Efa :) Berjalan ke kolam air panas kat selayang,tapi sangat tak best OK T_T.After that we watching movie,Abduction,seriously touching tengok cerita tu.Part last nak menangis tapi tahan je,its about his Dad.Tiba tiba rindu abah..:(

My Sunday quit nice also,pagi pagi teman kekasih main futsal lagi.Ada tournament company dia,1st and 2nd game was very great.Tapi bolos game ketiga bila lawan dengan geng operator naple and bangla.Ganas gila dorang main.Last 30second before wisel bangla tu buat gol,siott..terus seri.Pastu masa penalti,kalah..Tapi horray sebab boleh balik awal.Heee..serius bosan kat situ.We all yang perempuan2 ni asyik makan je nak hilangkan bosan.haha.

Great weekend and great day so far :)

ps : Aku ni pelupa,so I wrote this supaya aku ingat every second I am spending a sweet time :)

0 comments: