Birthday Boy

Wednesday, October 26, 2011
Salam,okay kali ni tajuk tak payah gempak pun tak pe :)

Ehem seperti yang dijanjikan saya update pasal persiapan dan kejadian meraikan kekasih saya :)

Actualy hari ahad tu dah keluar since tengah hari lagi.Ke serdang.Encik Tunang ade game futsal malam tu lepas dia habis keje.So kami amek peluang tu nak suprisekan dia secara penipuan.

Senang senang je nak menipu Encik Tunang ni,sebab dia tak pernah curigai saya:)



Dah ready cik jelita dari rumah.Macam amoi cantik :)


Dorang ni memang banyak membantu dalam keadaan sulit macam ni.
Thanks to both of you :)

Okay enjoy the pics:)


 malas nak edit ape2 ni la realitinya.
Encik Tunang separa terkejut je sebenarnye:P

ps: sy dan cik jelita menyorok kat depan sinki.Memang port terbaik la.haha



Taraaaa! See..memang macam amoi cantik kan?
;p


Kawan2 futsal Encik Tunang yang juga banyak membantu sebab Encik Tunang mengelak minum kat McD lepas main.Diorang kata jenuh la nak dok kepong sampai die setuju,pastu siap kene excort sorang depan srang belakang nak make sure die tak terus balik.Haha.

;p

Tapi sebenarnye saya dah banyak kali pesan suruh die balik awal.Tak sangka dengar cakap jugak dia.huhu
Nak menipu kena pandai.:)


Sape kate saya seksi.
Tengok sape lagi seksi mcm ni..;p


Comel dia:)

and last but not least,ni la housemate baru kitorang.
Luigi and cik Chibi.



Memang buat perangai je diorang ni selalu;p

Tapi sebab dorang ni ade la boleh hilangkan sunyi dan gundah gulana kami kami ni :)



nota kaki : takde mood nak update banyak2 and macam2 sebab hari ni sbb hari ni agak suck sikit.
Erm maybe im not longer working here.

hmm

0 comments: