It Friday!

Thursday, October 13, 2011
Yeay dah jumaat semula:)

Satu rahmat rasanya bila tiba Jumaat,kalau dulu masa sebelum serius nak hidup.Malam malam camni,zaman la jadi tempat melepak.

Yelah,dulu bila mengumpat kutuk keji hina sama sama,tapi tiba tiba aku sorang.
Aku ok je :)

Apa yang kau dapat dengan berpijak pijak kan kesempitan orang?

Hmm,sejak satu 'perkara' yang kau buat aku terkejut hari tu.
Aku faham kita makin renggang,aku faktab sebenarnye,sebab kau buat aku pandang kau dan aku mula sangsikan Tunang aku.

Lama kan,aku biar.Sebab aku ok je.Sebab aku bukan mencapab dari publisiti cerita babi orang lain.Allah dah tetap tetapkan perjalan cerita semua umatnya dan bahagian aku tak tahu lagi cemane esok lusa.

Tapi baru baru ni,satu satu aku dapat tahu bila kau mula dengan tidak semena mena dan tak mendatangkan untung pada kau,kau buka.
Aku nak kata apa?Ok je la.
Sebab orang yang kau beritakan tu pun dah redha je.

Apa aku takut ke tinggal seorang?
Apa aku kalah bila tak ramai?
Uwww, peluh.

Diam-diam ubi berisi.
Pastikan diam, akalnya yang terisi.
Bukan diam, lemaknya yang diisi.

Percayalah, yang cuma kata-kata tak akan mengenyangkan. Tak juga menyenangkan. Realiti memang puki. Apa lagi kau nak sedapkan hati?

Jangan membenamkan wajah orang di jerlus taik utk tunjuk wajah kau paling bersih dan hebat.

......................

eh eh,Precious Fitting dah makin grown up la!:)

Alhamdulillah..

0 comments: