1st Contest from us!

Monday, October 10, 2011
Hye all,

2nd entry for the 2nd week of October,nothing much just nak promote contest dari blogshop teman je :)

Meh la ye kome ngejoin,tak rugi pun,sebab idak le kene bayo pun..hehe

Nah URL contest teman :)


aku ni sebenarnye untung sangat,sebab ada bos yang baik hati.Semalam masuk je opis nampak ikea stationery tray atas table,who else yang letak kalau bukan Encik Adam Yang Baik Hati:) Shopping pun ingat jugak ke aku :)

Kat sini aku diberikan kebebasan dan kelonggaran seluas luasnya.No more tension and preasure..semuanya alhamdulillah flow with good je..

Company ni baru establish,sebab tu tak berapa busy,tapi bila nampak effort Encik Adam yang kerja kuat kesana kesini nak bagi company ni makin grow aku jadi kagum.Sedikit sebanyak aku rasa termotivate jugak.

So aku pun kena kerja keras utk naikkan bisness aku jugak..hehe

:)

Basicly nak kumpul duit lebih nak kawen , so dapat idea nak berbisness..


0 comments: