Please make it stop,im tired and im done.

Wednesday, October 5, 2011
Ingatkan dah habis,rupanya still tak habis habis lagi.
Takde sapa nak tengok kau jatuh,dan takde sape pun nak berlaga laga.
Yes i am following you cause I still care about you.Its ok if you are not interested.

Tak sangka masih ada umat yang teringin nak lihat umat lain jatuh.Ape punya manusia lah..
Cakap banyak pun tak guna.Tak kisah la aku kawan dengan siapa pun,aku tak pernah terhegeh hegeh.Tuhan lebih tahu.Lebih baik diam dari try to prentending something that people dont want to hear and trust.

Congrates cause the two boys looking for you and glad to hear that.
I know you love ur bf so much and that is what I try and said to him that night again and again.
Hope you get a better life and good luck in everything.
Im done with all of this,please make a fullstop.
There is nothing worth make fight with people k.

........................

Aku ada kenal satu orang ni,nama dia Leman (bukan nama sebenar).
Kalau terasa nasib,sebab aku tak cerita apa apa pun lagi..
Kau tahu apa yang kau buat salah dengan aku dan aku harap kau senyap jela lepas ni.
Win win situasion please.
Aku memang la tak baik sangat,tapi mak aku pesan,buruk cemane pun kita,jangan buat buruk dengan orang lain.Sebab bila Tuhan balas.Sakit double triple Tuhan balas.Tau.


.........................

ps :
Kalau kau cuma percaya apa yang kau tak dengar sebetulnya,kaulah orang paling bodoh.Aku rela junjung Al-Quran kalau kau masih nak sahih.Aku bukan nak menegakkan benang yang basah,tapi aku benci bila orang fikir yang bukan aku.Dan aku sangat sangat berharap dengan mulut kau yang semulia hati kau tu,cukuplah.Esok esok benda tu akan balik kat kau bila kau start mengata orang beb.

Bye

2 comments:

wanita mutalib said...

sape buat adik akak ni!?

LEMAN!!

sHEmA_sHImoT:D said...

Leman? Haha,jahat tau leman ni..;p