Promo Promo

Wednesday, October 5, 2011
Okay abaikan jela cerita tadi,I am really hope no replying or any contiuneous from now.

Aku ni manusia yang tabah je,relek relek je
Tapi jadi tak berapa tabah pula bila bangun pagi ada orang bangun lagi awal dari saya sebab nak siapkan breakfast..hehe:)
Mekasih sayangku cik jelita,walaupun taklah secara officialynye breakfast tu saya punya sorang.Tapi tetap terharu jugak atas kesudian beliau :)

Malam tadi kami tekun je tengok movie Victim kat TV2,sampai tak sedar dah nak midnite.
Bila cerita dah habis masing masing masuk bilik masing masing.Jalan pun dah tersengguk sengguk macam burung terkukur.
Ok yang ni malu.T_T
Maaf encik Tunang saya tertidur masa awak nak cakap something tu.Mengantuk sangat sampai lupa tengah cakap ngan awak..;p

Saya memang buruk perangai pun.lallalalla..:)

Dan sebelum terlupa,saya bukak satu blog ( http://preciousfitting.blogspot.com/) ngan FB (Like Us!).
Dua ni untuk bisness cari rezeki halal saya:)
Amatlah berterima kasih seandainya awak semua boleh support saya,atleast sebagai membantu saya cari duit lebih sikit nak kawen :)
Terima Kasih

Saya ada dua tempat nak menggedik dengan BFF dan BF sabtu ni..
Kena pilih

Festival Perkahwinan

or

Bukit Cerakah

:(

macam susah je nak buat,dua2 nak pegi..huhu

0 comments: