Kerja Kawen #1

Tuesday, October 11, 2011
Hari tu sebelum En masuk kerja malam aku adakah perbincangan lagi dengan dia,just to remind him about our planning.

Bagi aku planning macam ni penting,macam yang aku cakap sebelum ni perancangan mengelakkan kerja kelam kabut dan terlepas pandang.so utk sehingga december ni aku ade 5 benda kena kejar.

Aku buat 3 plan table actualy,
Satu utk senarai semak,sau utk list down barang hantaran,dan satu lagi utk our saving.Semuanya aku plan sehingga ke tarikh yang keluarga aku dah tentukan bulan lepas.

*Sigh*.Sebenarnye bukan senang semua ni.Nak kawen bukan macam buat ABC.
Macam macam keputusan nak kena ambil kira dan timbal semula.Tak boleh main redah.Sebab nanti jadi haru biru dan pelancaran majlis pun terganggu.

Bulan depan dah kena ada mesyuarat keluarga,nak tentukan penanggah yang akan membantu dalam majlis.Harap harap adik adik,sepupu sepapat dan kakak kakak aku ringan tulanglah nak membantu :) Ade jugak plan utk thanks gift buat penanggah,tapi kena fikir dulu gift ape kena kasi.

Ehem,kalau u all nak sy sharekan Planning table sy tu,please tinggalkan email kat komen bawahye,nnt sy emailkan.

Sharing is Caring.Tak dapat bantu semua bantu sikit pun takpe kan:)

Bye

0 comments: