Among this 5 month

Thursday, October 27, 2011
Malam malam macam ni memang sunyi bila takde sape pun kat rumah.Di ulangi.TIADA SESIAPA.Okay tak takut sangat just rasa pelik je.

Saya rasa sangat untung malam ni.Walaupun yelah SORANG SORANG secara mata kasarnya serta cuma ditemati Encik Luigi dan Cik Chibi,saya juga di sayangai ramai orang malam ni di corong telefon usang yang tak terjumpa di mana mana.*saje nak expose saya beli pakai duit sendiri* Terutamanya Cik Faridah,Kedua Cik Jelita,Ketiga Kawan Baru..okay ni rahsia,Keempat Kawan Lama dan Terakhir sekali baru Encik Tunang.Sebab dia paling lambat tawan hati saya malam malam gundah gulana ni T_T sebab beliau keje.Ye kerja lebih penting dari Tunang sendiri.Takde keje,takde duit nak belanja Mrs Tunang ni.hahaha

Actualy lepas ni entry akan hadir malam malam je.Yelah saya kena belajar tumpukan perhatian sepenuhnya pada kerjaya.Kita kene hargai sebelum kehilangan.So saya taknak kehilangan lagi :) Sebab masih belum puas!

Mungkin malam malam adalah waktu paling best nak buang tebiat.Antara lain tulis surat cinta macam zaman sekolah dulu. Okay dah nak start menulis. Bye. :)

:: main game dengan kekasih.Edisi cabar mencabar.Sape tak balas,dia tak sayang.Okay memang macam zaman sekolah::

KBAI. *Ni bukan ayat sepesifik untuk sorang je.Boleh je nak share dengan seme orang oKbai.Laalalala..
Jerk!

0 comments: