Percernaan dan penghadaman

Thursday, October 13, 2011
Okay aku adalah manusia yang tergolong dalam mempunyai masalah penghadaman,tiap2 hari aku harap perut aku sakit dan aku boleh membuang.
Seriously aku boleh jadi tension kalau satu hari aku tak membuang,so aku perlukan beberapa makanan tambahan yang boleh support perut aku menghadam dan mencernakan semua makanan yang aku dah menterdarah.

so aku pilih semua semua kat bawah ni mengikut urutan hari dan selera :










kenapa empat? sebab biasanya jumaat selera akan jadi serabut sikit,main lalu je dah lupa jadual:)

dan lagi sekarang ni dah berjinak jinak balik dengan menatang ni

ok,En paling bangga bila aku dah berkawan dengan menatang ni.

dan sejak itu perut jarang merasa lapar dan yang pastinya diet berjalan lancar :)

bye


0 comments: