Kronologi Lelaki

Monday, October 17, 2011
Weekend kali ni bosan sikit.

Kronologinya lelaki,memang tak penah renggang dari nak bersahabat baik dengan Panas Baran.Eh tak payah nak buat2 yang 'aku tak..' pulak eah.Sebab lelaki dengan panas baran memang bersahabat baik.

Tapi yang membezakan keadaan,kau rasa bersalah atau tidak bila termarah manusia lemah ni.Tu je,sesal dulu pendapatan.Sesal kemudian tidak ada gunanya.

Dulu dan sekarang dan tak pernah berubah.Lelaki idaman aku adalah seperti abah dan abang aku.Sebab dorang rajin masak,tapi bila sekali dorang masak,kalah pulak masakan mak :D

Dan kemudian aku suka bila abah aku garang,tapi aku tahu sebenarnya dia sayang.Macam tu jugak dengan abang aku.Dia mana pernah nak kalah dengan adik adik,tapi jauh dalam sudut hatinya sebenarnya dia lemah bila tengok adik adik dia mencebik:)

Hey,nobody perfect in this world kan?Tapi aku cuma nak seperfect macam abah dan abang pun cukuplah.Diorang tak hensem,tapi diorang manis tapi diorang tidak bemulut manis serta berjanji manis.Kemudian janji tinggal janji.Auww!
Itu motherfaker.

Dan aku tak suka lelaki yang mengada ngada,manja boleh.Tapi kalau dah tahap mengada ngada,itu dah mintak pelempang.Aku geli.

So kesimpulannya secara total,aku dah jumpa lelaki yang macam abah dan abang.En tak hensem,tapi dia manis.Kemudian,dia pandai masak:) Lepas tu dia garang.Tapi bila nampak aku curi2 menangis,dia terus pujuk.Miaw:D


Pengajaran hari ini : Mengada ngada tu utk gegerl je.Lelaki kena macho dan tuff,tapi bukan yang jenis touched.Aku dari dulu selesa je kawan dengan lelaki,tapi sejak aku terkenal dengan lelaki mulut perempuan aku dah klimakskan lelaki ke perempuan ke,kote ngan pepek je yang membezakan.Mulut sama je macam jamban.

Bye

0 comments: