Gateway??

Sunday, October 16, 2011

Tempoh hari saya menggedik dengan En nak ke pantai,PD pun dah alhamdulillah dah sebab aku nak merasa dating dating berdua dua an macam masa kami ke pantai remis hari tu.

Tapi

T_T

malam kelmarin En pulak ajak aku ke Pangkor bersama kawan kawan beliau.
Apa yang ada pada kampung halaman sendiri yang dulu pun banyakkkkkk kali pun dah pegi Encik Tunang oi??


pastu kenalah aku terhegeh hegeh nak amek cuti,sebab dorang nak pegi weekday,murah katanya.

Aku memang tak suka sebab :
-semua benda dorang yang aturkan,lepas tu aku ni tukang ikut je.Ceh!
-ai nak releks2 je kat pantai,ai taknak sukan2,banana boat,snorkeling bagai.
ai kan gediks dan perasan feeling feeling..
haihhh....

sudahlah,nak sambung kekecewaan.:(

'i know you try to fulfill my desire,but not this way:('


::En suruh tengok tengokkan pasal politeknik,ade program KSS utk Diploma,dia ajak sama2 sambung belajar.Nak ke tak nak?::

0 comments: