Emosi

Tuesday, October 11, 2011
Petang petang macam ni entah kenapa terus jadi emosi je tak pasal pasal.

I am missing him so damn much.Aku benci bila tiba hari dia kena masuk kerja malam.Aku benci sebab masa tu akan ada gab dari segi communication antara kami.

Tiba tiba teringat lagu kanda dinda.Damn!

Boleh gila bila fikir,tapi nak fikir jugak.Macam nak pegi lepaskan sengsara ni kat Taman KLCC petang kejap lagi.Macam dah lama dah tak lepak situ.

:(

2 comments:

Wanita Mutalib said...

adik kenapa ni :(

sHEmA_sHImoT:D said...

ntah la kak,sejak dua menjak ni macam macam benda happen.

Macam tak tertanggung sangat dah..

:(