Kekasih #1

Friday, September 30, 2011

Saya rindu kekasih saya!

Kekasih yang selalu buat saya mengembang sebab terharu,kekasih yang selalu buat saya terdiam terkelu kelu.

Aku tak tahu macam mana lagi nak describe kat dalam ni.Macam macam..disebabkan dulu banyak sangat kisah pahit perit.Maka aku jadi manusia yang paling berhati-hati sampai paranoid kepada sesiapa je.

Tapi aku silap,kekasih aku bukan begitu.Dia lain.Dia bengis,dia garang dan boleh aku akui jugak dia sedikit baran.Tapi dia takut dengan satu ayat ni dari mulut aku 'Awak janganlah marah saya'.Cukup dengan satu ayat tu je boleh melenturkan hatinya.Cukup dengan satu ayat tu je boleh buat dia berubah muka.

Kekasih aku ni yang takkan sanggup lihat aku tidak tidur,tak sanggup lihat aku penat dan lelah.

Apatah lagi,dia bukanlah manusia yang tegar membenarkan aku membuat salah.Aku pelupa dan dia sentiasa menjadi memori card dan reminder aku.

Buat setakat ini,lelaki itu memiliki aku.

Imissyoulikedead awak!:(

::yang lain lain aku simpan utk aku puja dalam hati je::

1 comments:

Wanita Mutalib said...

Adik. Bg no pon n alamat penuh kt email akak. Akak nk gi umah adik ni, tp alamat adik tu x penuh kan.