Cerita Raya #1

Saturday, September 3, 2011
Memang tak pernah aku jangkakan yang aku akan sebusy ini raya tahun ni.
Bila status dah bertukar ni rutin raya pun sama bertukar..:)
Kalau tahun sudah aku cuma busy beraya utk raya pertama dan kedua sahaja,tapi tahun ni tiap2 hari busy sampailah kami selamat sampai di KL.hehe.Lega rasa:)
Kalau tak tu,ada je plan nak beraya ke sana ke sini.
Ok aku takde baju raya baru tahun ni tapi aku ada kenangan baru utk dikenang:)

Encik tunang memang tak lepas lansung raya ni.
Nak hantar mak dia balik kuala kangsar pun wajib ikut.
Nak pegi amek baju kat Sg Siput pun harus ikut.
Mengada..
;p

Raya ketiga hari tu busy kat rumah mak sedara encik Tunang dekat Manjoi..
Popular sekejap,semua nak tahu sapa tunang Hazrin ;p
Okay tak baik bangga diri kan? Tapi semua cakap I cantik..;p
ok malu..
bye:)

0 comments: