Fitrah Manusia di Dunia Tidak Semua Sama

Tuesday, September 27, 2011

Okay tajuk panjang mengurai,
Err..sebenarnya aku masih lagi menyemak checklist tetamu untuk majlis sabtu ni.Penat semalam tak hilang lagi,kesana kemari dengan cik jelita beli barang kering utk majlis!Beruntung rasa dikelilingi orang yang baik hati dan boleh bantu membantu..:) time kasih pada yang berkenaan termasuklah encik tunang selaku sponsor besar utk majlis ni..;p

Okay,to be honest,saya sangat teringin nak meramaikan majlis saya dengan jemputan kawan2 fb(yang pernah berjumpa atau tidak),para pemblogger dan kenalan2 lain..
Tapi sayangnya,sifat fitrah saya ni tak macam orang lain,saya ni pemalu dan tidaklah seramah yang disangkakan.Mungkin kita pernah bergelak tawa sama di FB,di Blog dan twitter mungkin tapi SubhanaAllah..saya tak tahu nak melayan tetamu kalau menjenguk ke rumah..:(

Hanya orang yang betul2 mengenali dan rapat je yang tahu bagaimana saya.Sedangkan kawan melepak gelak tepuk tampar pun bila sampai bertandang kerumah pun saya jadi kedu kedan dan tak sangka tiba tiba jadi pemalu..Ni penyakit ke ape ya?huhu

Tapi saya amat berharap jika kamu kamu ada kelapangan sila lah datang ke majlis sabtu ni dan saya mohon,janganlah ikut penyakit pemalu saya ni,sebab nanti saya lebih plus2 malunya;p


Psssssssttttttt....!
Saya amat berharap kak Wanita dapat hadir bersama puteri Q beliau..teringin nak jumpa dari dekat:)

2 comments:

wanita mutalib said...

Halahai adik......
terharu akak...
adik punya pasai, akak harung juga sampai sana ya sayang :)

sHEmA_sHImoT:D said...

petang sampai malam tau kak:)

nah no hp 0172055664,tak sure jalan nnt call ye:)

mekasihh...;p