:)

Saturday, September 10, 2011


Nonsence semuanya,
Semua Kau tulis dibalik ke diri sendiri la jugak
Kita je tahu selain Allah

:)


Sudah lah,
Takde penyudah kau ni..

:)

What goes around come around..





Encik tunang ke Pahang meninggalkan saya terkebil2,
Tapi,saya dengan tak berapa terkebilnya memanjangkan langkah berjimba jimba dengan kawan baik saya:)


The Chicken rice shop after long gap from breakfastttt:P
And this is my lunch...-_-'


Okay ni another preparation jugak sebenarnye,supaya saya setanding dengan position yang sy dapat sekarang..hehe
Alhamdulillah,dua tiga kali baca offer letter baru percaya yang saya dapat position tu;p

Tuhan,terima kasih atas rezeki yang kau limpahkan..

Banyak preparation utk masuk keje baru ni
Yang paling penting,kene study kuat kuat sebab dah lama tinggalkan keje dan bersenang lenang di rumah,takot terlupa:P

Okay nak main PS2 yang disogok encik tunang supaya tak merajuk kene tinggal..
Bye:)

0 comments: