Belated Birthday

Wednesday, September 7, 2011

Sebenarnye isnin lepas, CIK JELITA ni mintak tolong angkatkan TV dari kereta ke rumah.
Kebetulan tiga orang jejaka ni ada kat rumah,ziarah raya orang bujang katanya.
Maka aku pun minta encik tunang tak berapa rajin ni tolong angkatkan dan aku eskot menyibuk je sampai ke kereta.

Cik Jelita tu nakal tau,kata jejaka di atas minta belikan rokok,saja melambat2kan keadaan,
otw nak masuk rumah perasan,
awatlah depa ni tutup lampu bagai,ingatkan semua dan pulang ke reban masing2.

Bukak2 pintu...terkejut mak,

tiba tiba kene sua dengan ini..

dan maka terdengarlah dua jejaka bersabung dengan sorang jelita menyanyi lagu birthday tak berapa kuat.
Malu tau kang budak2 gelak kat i,besar2 pun sambut birthday:P
Tapi,kesian encik tunang yang memegang TV 21' kat belakang saya,berpeluh2 beliau menahan berat.Yelah dah kene sekat masuk selagi tak tiup lilin..;p

Btw Thanks guys,:)

Maka sesi beraya bertukar menjadi melepak sakan sejak ada tv kat rumah oleh jejaka jejaka teruna ini...


comel En shahir kita duduk.Nampak ayu je:)
haha

Lastly selepas kek dipotong2,


tinggallah ni sahaja:)

Pandai berdrama encik tunang sekarang ni...komplot kemain lagi tau..;p

I love u all too cik Jelita:)

Thanks a lot..:)

En Shahir kasi pinjam novel satu beg,nak mula dengan novel ni.


Seronok kawan dengan kaki novel ni.Boleh tukar2 novel.Tapi maaflah En Shahir,saya takde dah novel baru dah nak tukar ngan awak :(
Encik Tunang pun mengelengkan kepala bila aku dah mula bukak page pertama:P

Salam.

0 comments: