Kerana Kau

Monday, September 5, 2011
Tiba tiba terpanggil nak tulis entry macam ni
Aku tak tahu dan tak ingat sejak bila kita mula jadi macam ni.
Tapi rasanya bila jadi macam ni,Tuhan bagi aku lebih dari kau yang lebih baik utk mendampingi aku sebagai galang ganti dari kau.

Kau memang buat kelakar dengan semua orang yang mendengar dan baru mengetahui macam aku.
Mengeleng sajalah yang aku mampu.
Makin panjang akal maka makin panjanglah langkah kau.
Tapi takpe, its your life and you deserved to doing anything you want.
But be careful,we didnt know the future.

And for you..
we cant predict the future,so I can even make any decision.
I just follow the flow.
What make me stand because of the tears and hurt make it by you.
And He came to me and wipes all the tears and give me all the smile and Alhamdulillah He give me a hope.
It was not easy as you think my dear.
Because you are not a my shoes.

He was everything for me until I cant make him hurt.
Kindly take note and please 'muhasabah' yourself.

0 comments: