dugaan bertunang #1

Sunday, August 28, 2011
To be honest,yes sekarang tengah dalam keadaan merajuk dengan encik tunang.
Tiap kesabaran ada batasnya,dan batas itu agak sudah sampai ke hujung tanduk.
Maaflah encik tunang,I know I should not shout at you yesterday.
We went to jalan TAR but because of crowded and Mr Fiancee dosen't suit that situation kami patah semula.Attitude aku yang pantang orang bertanyakan arah jalan exspacialy lelaki dan attitude Mr fiancee pulak yang sangat forgetful and cant independent with me.

Yups, each other have to complete each other kan?
I need to learn again about that.

Dalam merajuk mcm ni,actualy aku dah sampai rasa nak balik ipoh dulu dan tinggalkan dia.
Tapi aku tahu aku tak boleh selfish mcm ni,he will drive 4 hours to Kuala Kangsar then to Sg Siput with his mom,it was so tiring and I just make him trouble if im just dissapear like that.

Everyone have their own ego,and yes aku kene mengalah.
Untuk kebaikan bersama,demi ikatan keluarga,demi maruah semua.
Dan demi kasih sayang yang masih ada.

Semua orang mengharapkan kesempurnaan dalam diri pasangan masing masing.
Semua wanita mengharapkan yang dia akan terjumpa prince charming.
Tapi maaf,aku lupa untuk bersyukur yang aku telah ada sesorang yang menyayangi aku lebih dari dirinya sendiri.

'Kita boleh menerima kelemahan lelaki,tapi jangan terima kesilapan mereka'
-ini prinsip aku.

Dia mungkin keras seperti singa,tapi dia nangis tonton cerita korea.
:)

Awak mungkin tak sweet mcm orang lain,awak mungkin tak sensitif mcm orang lain,awak mungkin tak semacho mcm orang lain,dan awak mungkin tidak selembut mcm orang lain.
Tapi awak care a lot about me.Awak tetap manja ada masanya,awak tetap tersentuh dengar tangisan saya,awak tetap marah mereka yang marah saya.Dan awak tetap nak saya ada bila ketikanya.

Kemaafan itu adalah permulaan sebuah senyuman.

Selamat Hari Raya-Maaf Zahir batin
:)

0 comments: