perempuan ini sensitif

Friday, October 16, 2009
bila lagi akan dapat rasa sempurna itu..
bila akan ada peluang lagi untuk rasa sempurna itu?

janji aku tak akan sia siakan lagi.

rindu untuk bercakap dengan kucing.
mereka lebih memahami.
mereka lagi mahu dengar
mereka lagi ada rasa simpati.



rindu mahu rasa hangat di kaki
bila mereka tahu aku perlukan mereka di malam hari
bila mereka tahu di tempat itu paling selamat dan selesa berada
bila mereka tahu aku marah dia masuk bilik lewat

sensitif ini tak boleh hilang punya.
akan sebak bila lihat kucing di jalanan
akan sebak bila lihat anak kecik di rangkul ibu
akan lebih sebak bila lihat pergerakan anak di dalam perut ibu.



tahu...aku sedikit melebih lebih.
kan aku budak budak lagi.

*sigh*

kenapa lah dengan manusia.
buang anak sini sana.
kalau tak mahu beri sama aku
sumpah aku akan jadi ibu terbaik.

0 comments: