keredhaan ini

Tuesday, October 13, 2009
dan aku masih tahu kau tahu segalakan?
hye encik..jangan sembunyi di sebalik layar cermin la,
jangan jadi pengecut!faham?!
aku sembunyikan semua ini sebab aku rase hidup aku jadi tersekat.
kau kan pandai semua,aku ni kan lahanat semata.kan??
kate bagus sangat,apesal tak reveal je?men curik2 pulak,men nyorok nyorok.xmalu ke??
kan kau bagus sgt!

*ketap bibir*

kalau keyboard ni boleh bercakap mesti die dh maki aku kaw2nye sbb aku patuk die kuat sgt.

aku benci lelaki itu.serius aku benci dengan sikap dia!kalau terasa padan muka!!

*jeling panas*

dan si encik,lepas pada empat mate ini bertemu aku lihat kita makin jauh kan?walau semalaman sy teman awk demi menyiapkan kerja awk,satu ucapan hadiah pun sy tak dengar dari awk,dah dua malam sy diam dan awk dah xcari sy lagi.tiada apa yang perlu aku selindungkan disini.semuanya ku luahkan sebab hipokrit itu mati.perhitungan sy tepat dan benar,sy dh bersedia dengan semua itu beberapa jam sebelum kita seiring.;)sy ok..

*tunduk*

jika ini takdirnya.sy xkan tanyer lagi kenapa.cukuplah titipan itu jadi saksi.

salam.

*sedang mengalami semput,apa ubatnya selain pam?xtahan..*

0 comments: