Masih Hidup. Indahnya Udara :)

Wednesday, December 5, 2012
Salam, Fuhhh... Lama sungguh sejak kehilangan Awatif.

Macam-macam yang dilalui sampai tak tahu nak cerita tang mana satu dulu. Tapi takpe, memori indah simpan kanan, memori hitam dah dilupuskan. zappp!! :)

Adik Awatif sibuk menendang waktu aku taip ni. Sudah menjangkau 25w, tinggal 15w sahaja lagi kalau ikut kasarnya, halusnya aku tinggal 11w saja lagi :P

Pernah dengar Cervical Cerclage? Yups Im done it on my pregnancy. Nanti later on aku update tentang Cervical Cerclage ni. Yups lagi. Kehilangan Awatif antara sebabnya kerana rahim lemah. Siapa sangka kan? Kita lincah bagai nak rak, hidup sihat. Tuptup ada sakit lain pula. :) Redha. Allah tahu kenapa diberikan aku begini.

Suami memang teman paling baik saat ini. Dialah perangsang,dialah motivasi dan dia jugalah nyawa anak ini. Alhamdulillah :)

Sekarang kena bedrest, tapi mungkin lebih kepada Homerest aku ni, tak betah tak buat apa pun kat rumah. Baring saja, sakit lain pulak datang nanti. :P

Terima Kasih lagi suami sebab belanja Wifi kat rumah. He done everything I needed ! I love you more more and more!

Nite! :)

0 comments: