Rutin Ramadhan

Thursday, August 4, 2011
Been very busy during this fasting month..sooo short of hours.
Masuk pukul9,balik pukul 5, then semua yang bujang2 ni pegi bazar ramadhan,smpai uma mandi terus bukak puasa.Lepas tu tido.Esok bangun sahur jam 5pagi.Itulah rutin hariannn yang sgtlah hectic..tak cukup tido.tak cukup rehat.Makan yang banyakk.haha..

Actually aku sangat nerves utk keje baru nanti, Secretary of department of engineering..
Serius tak pernah terfikir nak tercampak dalam bidang cmni.haha.
Tapi why not try dulu kan? Lagipun waktu muda muda ni la kene merasa macam2 pengalaman.
Pengalaman logistics setakat ni paling tinggi cabarannye.:)

Ombak dan badai tu kan lumrah alam,apetah lagi dalam perhubungan.
Aku tak suka hak aku di kacau org.Jangan menghina tempat aku dalam hati tunang aku.
Sebab separuh kami adalah satu sekarang.

Thats all for now:)

::ramadhan tahun ni masih takde keinginan nak berbuka secara berselera.Nak makan kuih je..::

bye

0 comments: