rutin ramadhan #2 @ ramadhan #29

Thursday, August 25, 2011

Ramadhan tahun ni totaly lain dari ramadhan yang lepas2,
Aku baru pindah rumah dan secara mengejutnya aku dapat housemate dan jiran yang sangat friendly:)
Buka sama like family,masak sesama like sister,even diff gender but we enjoying sahur and iftar like brother and sister.Oh no mum and dad..;p
Tak pernah terfikir aku akan rajinkan diri memasak dan ada yang sanggup menjamah juadah tak seberapa aku..;p
Termasuklah ikan masin bulu ayam..:)
Semua kami ni orang kampung,jadi lauk2 kampung jela yang laku kalau nak masak;p

Hari ni merupakan hari terkahir ramadhan,

Sedih tiap kali ramadhan mula melabuhkan tirai..
Semuanya akan mula jadi lain maybe,tiada lagi bermesej mesejhan utk jiran2 dan kawan2 utk pergi ke bazar bersama..
Bertanya menu masakan pilihan,dan mungkin tiada lagi makan bersama like familyy..
Semua akan busy kerja:(

Tahun ni 1st year aku beraya as a tunang orang
Tahun ni 1st year aku beraya tak shopping apa-apa*itu hebat!*
Baju raya tak siap,pakai baju mana ada.*itu lagi hebat!

InsyaAllah kalau umur panjang,kita akan berjumpa lagi utk Ramadhan akan datang,maybe title akan bertukar kepada status isteri orang..
okay dah kedengaran bunyi ezos baru tunang..bye bye semua:)


Mohon ampun dan maaf buat semua,
Zahir dan Batin
Ikhlas dari hati.
Syma Kamal
:)

0 comments: