TIPAH MACHO,KARIM CANTIK.

Sunday, April 24, 2011
i need to move on,
macam kata cik ulii kat sini
aku memang dah terfikir since weekend hari tu,eh silap jumaat hari tu kot.
macam macam yang aku kene perbaiki skrg ni.
heart broken ni pun masih berplaster lagi.
itu belum lagi cermin wayang,macam dah nak pecah dah.
aku ni manusia paling ego,aku bukan boleh menangis dengan tak semena2,
melainkan bila menyebut nama nama tertentu,macam abah.
tengok,kan mula nak menagis dah sekarang.

*shit*

tapi aku rindu abah,aku rindu bila berkumpul ramai2,abah ada,walau abah cuma baring tertidur depan tv.janji abah ada.sekarang ni kalau aku balik kg pun,lalu depan rumah opah,bertutup rapat macam takde orang,means abah takde kat rumah.

bila kol abah,jadi speechless pulak,nak cakap rindu malu.kang menangis pulak,dah tak macho.
cakap pasal macho,macam dah tekad sgt2 dah ni nak potong rambut macho.
kene bagi hint sikt2 kat mak.takdelah nanti balik umah terkejut hanjing pulak dia.haha.

nak move on bukan makan seminggu dua,sebulan dua pun tak aaa..
mungkin berbulan mungkin makin tahun.
tapi sumpah,jadi kelu lidah bila semalam sebut perkataan *single*
serius shit im single now!perghh..
tapi takpe,syma macho.
mane nak menangis kalau bercerita kisah sakit mati pun.
sebab syma ego.
:)

lain kali kalau dengar lagu auburn,kawan2 kene gerakkan bahu je kalau nak layan,jangan lebih lebih,nanti mcm pegi clubbing pulak.lallalala.;p

bye.

0 comments: