MANUSIA DATANG DAN PERGI.ITULAH TAKDIR TUHAN:)

Wednesday, April 13, 2011

Mungkin sudah tertulis yang kehadiran awak hanya utk sementara
mungkin sudah tertulis yang kita berjumpa hanya utk seketika
dan mungkin inilah takdirnya berjumpa dan berpisah
nasib baik tak lama.kalau tak,tak tahulah macam mana nak lepaskan awak
even awak hanya balik kg saya sendiri:P

selamat jadi orang hulu banat wahai encik KMS
banyak2 lah buat kawan kat sane ye.
moga jadi lebih ASLI dari biase.
haha

saya nak tergelak sebab tempat awak kene transfer tu
tapi tak boleh,sebab saya kene tunjuk sedih sebab saya dah takde kawan macam awak.
;p
sebab nanti awak kate saya tak ikhlas nak kawan dengan awak.
lallalaalala

bye bye encik KMS.
InsyaAllah kalau saya balik ipoh kite jumpa.kalau saya rajin nak jumpa awak.;p

.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.

::nota kaki::
aku terima kau sebab aku sayang kau lagi walaupun aku ada pilihan lain.
tapi masih tetap kau begini.
aku bodoh,sebab aku tak expect benda ni akan jadi
tapi kau lagi bodoh sebab cuba nak perbodohkan orang macam aku
kau akan triple menyesal lepas ni babi.
serius aku tak boleh nak bertahan dan cuba bertahan.
benda mudah jelah gampang!

cuma nak tunjuk pada masyarakat siapa aku sebenar pada engkau.
dan siapa engkau pada aku.susah sangat ke?


bullshit.

0 comments: