SITUASI PEJABAT

Thursday, April 28, 2011
hari ni tak tahu kenapa senyum lega bila dah arrange duit duit tu semua.


Pembuka bicara takde kena mengena dengan tajuk.haha
Balik dari bank tadi,beli pisang goreng yang sememangnya jadi idaman seisi umat dalam opis aku.
Tapi disebabkan auntie Melinda dah beli kuih bakul yang menjadi idaman setiap umat berkaum cina.Pisang goreng diketepikan.Tapi bila aku sebut,

"Sape nak makan Pisang Aril?,"

Semua orang kata aku kotor.eh kamon la.Kalau kau beli tomyam Cik Senah,nape tak cakap kotor.Ni bila sebut Pisang Aril,semua nak kata kotor.apelah salah silap pisang tu.haih.Ciklysa mesti bengang dengan entry ni.sebelum kene pelangkung baik saya tukang lirik kepada

"Siapa nak makan Pisang Jesper?"

Ok lebih cantik.lallalalla

Sebenarnya dalam opis aku selain dari kecoh hal container,cargo,transpot,dan customer yang macam haram jadah.Kami juga selalu bergurau senda.Macam

"Hari ni Melinda pakai bra wane merah!,"

atau

"Lysa makin lama makin seksi,aummmm,"

atau

"Mari kita main korek korek,"

sape kate kat opis penuh stress?opis aku penuh dengan orang tak siuman walaupun cuma aku dan lysa saje melayu.

dan

yang paling menyedihkan,kami tak boleh sebut babi.sebab nanti senior saya Catherine akan kata

"Babi tu lansung tak bersalah,kenapa nak jadikan bahan?"

dia marah kitorg kutuk binatang kesayangan beliau.lallalalla

ok bye
:)

2 comments:

misslysaemilia said...

haha.. pisang aril xberkerak la syma!.diorg sume xlayan kerak2 neh.

sHEmA_sHImoT:D said...

ok sebab dah tukar name maknenye pisang jesper yang berkerak.lallalla