pengaruh keadaan sekeliling

Thursday, April 21, 2011
ok ini entry jujur.sila jangan ubah persepsi anda terhadap saya sebab ini jujur dari saya.


pengaruh kerja
bila kene marah dengan bos sebab pretasi yang dah tak berapa nak efisyen mula lah termakan dek kata kata beliau,cthnya "kalau awak boleh kuasai import export,saya tak kisah awak buat sales kat luar,hired junior,sebab income die unlimited utk awak" terus berdesup nak naikkan balik kecenderungan terhadap kerjaya. *walau pada dasarnya aku cuma dapat 10% dari job yang aku buat*

pengaruh makanan
bila tengok lauk yang macam buat muka sedih,misalnya.perut yang senak aka sendat pun boleh jadi lapar balik.*akibatnye badan macam hurup A.hebat bukan?*


pengaruh keadaan yang paling nyata
bila duit makin surut mula la buat planning kononnya bulan depan takkan ada kecenderungan BOROS tahap GABAN.tapi mana nak jadi bila selagi duit tak O dalam akaun asyik nak membeli itu ini,Padahal tak fikir masa sakit nanti takde duit nak pegi klinik *ini jadi masa aku cirit birit hari tu.padahal akulah orang yang paling suka manjakan diri dengan kata kata Dr*


OK aku dapat idea nak buat entry ni mase dalam jamban tadi.itulah pengaruh SYAITON nirojim yang datang bertalu2 supaya tinggalkan 'kerja' kamu sekarang dan terus keluar buat entry pasal pengaruh *nampak tak betapa lemahnya iman aku?*


itu saja.bye

2 comments:

qaseh tia said...

hurmmm manusia memangla byk pengaruhnya..heheheheeh mcm2 kan

shimakamal said...

haha kan?;p