splice dan keramat sebuah hati

Monday, March 7, 2011

baru baru ni saya pulang ke ipoh,
nyah beli CD best ni

cerita yang mengisahkan tentang sepasang couple mencipta some creature yang dicampurkan DNA manusia dan haiwan,

Hasilnya adalah seperi separuh manusia separuh haiwan

bagi aku cantik sgt alien ni yang dinamakan DREN
Dren ni boleh membesar dalam mase 2 mggu sahaja,
tapi rasanya cerita ni tak keluar kat panggung Malaysia sebab memang banyak sangat sensor.

Kire dalam sepuluh bintang aku boleh letak 10 jugak:)
susah nak cerita panjang2:) tengok je la sendiri.hihi

then otw balik teringin nak beli some bahan bacaan dalam tren,maka saya beli buku ni:)

bagi aku,utk yang masih beginner nak kejalan yang betul,memang ini buku yang harus dibaca:)
permulaan untuk satu perubahan adalah untuk membersihkan hati.

"dalam tubuh badan terdapat sepotong daging yang harus dijaga,agar tidak dicemari dan sepotong daging itu adalah hati "

mula2 pembacaan,jujur aku sebak.terlalu banyak yang terkandas dari jalan yang sebenar.



dua benda ini just for sharing :)











0 comments: