"katilmasacerita"

Tuesday, March 29, 2011
**disebabkan dikejutkan tengah malam secara paksa **

ok ceritanya begini,
kalau dulu2 zaman kanak2 mesti ade iklan pengajaran dalam bentuk cerita kartun
ceritanya bertajuk
"sang monyet dan lada"
akibat monyet terlalu degil
maka dia memakan lada tu sampai berasap telinga
*tak kelakar kan?*
tapi tak tahu kenape semalam tergelak sampai kene tegur.:P
mungkin si pencerita "katilmasacerita" tu terlalu kiut dan kelakar macam

haha

kalau dulu merengek2 minta diceritakan sesuatu sebelum lelap
dan setiap ceritanya itu walau direka
tapi maksudnya begitu menyentuh jiwa
tapi kali ini diberi tanpa diminta
mcm terdiam
dengan hanya satu kata janji
"awak kene janji lepas saya habis cerita awak kene tidur sambil tersenyum"
:)

::nota kaki::
payahnye nak yakinkan semua orang
yang aku tak ada masalah lansung tentang mende mengarut iaitu "cinta"
bagi aku benda tu dah jd yang terpaling ridiculous dalam hidup syma
sumpah!
walau memang aku akui aku rindu,walau memang aku akui aku sunyi
tapi aku tak heran dah semua tu
berkawan aku rasa lebih suwiiitttt,paling tak,tak payah sebok nak fikir dia setia atau apa
yang penting,dia akan ada selalu bila aku perlu.

sebab "cinta yang dicari pasti akan pergi
tapi cita yang datang sendiri akan kekal abadi."

biar masa yang menentukan segalanya.
kalaupun kembar aku dah tunang
takkanlah aku sibuk nak mencari orang dibuat tunang,
mendelah
mungkin dia berjaya dalam jodoh
mungkin ada yang berjaya dalam pelajaran
tapi mungkin aku berjaya dengan benda lain
tapi saya cuba menumpukan pada kerjaya sekarang.

bye:)

0 comments: