selepas sahur

Wednesday, September 16, 2009
dan lelaki itu masih seperti dulu,masih bermain dengan dunia,
bila kau nak sedar wahai lelaki bermate empat?
malaikat kiri kanan mu sentiasa mencatit perbuatan kamu
dan yang membalasnya ALLAH.

dan lelaki bermisai ini,masih juga begini..
berhari hari mendatang aku takkan dengar khabarmu
moga kau juga menggila mengingat aku
dia kembali memberikan senyuman pada aku tiap pagi;)

*senyum gatal*

semalam mencari pakaian baru,rimas dengan suasana ramai,
mungkin bukan aku saja yang berkira-kira mahu membeli di saat akhir
tapi berdarah hati dengan si penjual yang gatal telo
kau nak menjual barang ke nak menjual diri?ckuplah,aku takkan kembali ke jalan itu untuk membeli.sumpah.

*melepas keluh*

si pemikir manusia suke menghabur tnpa ditanya,berkali telah aku ingtkan..tnya sebelum memanipulasi,
aku bukan suka tidak berpuashati ttg apa apa,tapi aku bersifat kesempurnaan,bukan semuanya carcamarba

aidilfitri makin menghampir,selamat buat semua..

i think im in love again..its been a month and 7 days..;)

2 comments:

The lady said...

salam shima, is this your new one..?
i like yr writing here.
selamat hari raya too okeh..
;)

sHEmA_sHImoT:D said...

yup!!this is the new one..thanxs yah;p