catatan harian saat internet tiada depan mata tapi masih punya buku nota

Friday, September 25, 2009
menjelang raya
lokasi dataran ipoh
jam 12.30 malam bersama sepupu sepapat adik dan kakak


hiudp ini memang palat
aku hidup dengan kasih syg manusia yang aku sendiri kurang tepat dengan ikhlasnya
melihat mereka mereka yg sdg bahagia
bercinta dgn harmoni
aku sndiri..

*sigh*

menginginkan kesempurnaan spt mereka mereka
harap kecintaan daripada kehidupan
aku sdg menjadi sempurna
namun masih jauh dan tggi utk aku capai

dan lelaki ini,tak pernah aku khabarkan rasa hati
tak pernah juga aku tanyakan dirinya

*senyum tangisan*

cuma bermain main dgn perasaan
cuma bermain main dgn angan angan yg aku pasti akhirnya aku juga yang ranap

mata aku melihat si timah mengusap usap perut,memainkan jemari di wajah si atan,tanda mereka bahagia
tapi dalam pondok usang yang mereka bina di tgh sawah
tiada siapa tahu,tapi nyata dan fananya mereka bahagia

kiraan aku,aku umpama sebatang busut
yang bila mahu ditatang dan dipuja bila tidak ditendang hingga tiada

aku sering yakin bahawa akulah manusia yang paling bertuah antara sekelilingku,tapi tanpa aku sedar sebenarnya aku lah paling hina.

-terima kasih dunia-

malam syawal ketiga
lokasi dalam bilik
jam 11 malam bersama telefon comel berwajahkan encik misai

rasanya makin dekat makin selamat
bila mahu bobok dititipkan selamat buat sesama kita
aku semakin bahagia,aku semakin senyum,
tapi aku juga semakin takit dengan waktu.

khabarkan ke aku ttg rasamu.
jika begitu aku juga sama encik misai.;)

aku sedang mencintai dlam diam buat sepurnama 20 hari;)
kau?

0 comments: