SEBAT 2

Tuesday, May 24, 2011
sambungan sebat,
sekarang korang nak marah aku dengan cara tidak menginformkan apa2 updated pun kan?

esok2 korang akan faham kenapa aku marah korang
yang sorang tak sedar untung
kalau mak tak bagi ko dudk balik lepas susah merana ko kat kl ni,kau nak pegi mana?
yang sorang pemalas bekerja duduk rumah tak tolong apa melainkan kononya judge keadaan yang kau nampak,ape masalah kau?
kau pernah kerja cleaner skolah?tahu apa rasanya penat?
kau takde kat tempat orang tua tulah bodoh!

aku tak salahkan mak berhenti masak utk korang,sebab itu caranya dia protes,tapi korang tak faham.yang korang faham dia makin teruk.belajar korang lagi tggi dari emak.esok korang dah jadi mak korang tahulah.tak guna jadi perempuan kalau tak tahu hati perempuan.

apesal la korang ni naif sangat.


*********

doakan saya khamis ni.
saya harap berita gembira yang saya dapat
amin.

0 comments: