MEET UP WITH STRANGER

Friday, May 6, 2011

aku jumpa diri aku dalam diri kau.damn!
kosong.aku tak rasa ada orang yang boleh buat mcm mana kita buat.
maki hamun makanan seharian walau cuma baru sekejap.suck.

no one can replace u,how u make it us as close friend and you let me to say everything about you without hard feeling.kau sempoi.

and now encik helmy ketot tu akan berkhawin sama tarikh dengan my twins.damn lagi sebab mesti tak dapat nak pegi.damn damn damn..wa nak tgok muka bini lu live beb.haih

*cerita lain*

aku tak tahu macam mana boleh deep conversation dengan helmy si ketot semalam.
tapi biasalah,setiap orang ada pendapatnya yang berbeza,
kata dia,aku tak suka jadi kalah
tapi aku,aku suka jadi yang kalah,sebab aku tak suka tindas orang.bagi aku itu tak baik.
tapi bagi dia lebih baik menindas dari ditindas.
u all pulak mcm mana?


*cerita lain*
kita cuba menafikan kelemahan diri dengan extrem confident depan orang lain.
tapi,bukan kita boleh nak extrem confident yang B akan jadi macam A.
walau cuba macam mana sekalipun,B tetap jadi B. A tetap jadi A.
yang tinggal cuma bagaimana kau nak fix kan diri kau dengan keadaan.kan?

ada satu pendapat yang bersependapat dengan aku.

"Tak kisahlah banyak mana pun perbezaan kau,sebab dari perbezaan tu akan wujudkan keserasian,dia belajar tentang kau dan sebaliknya.Jadi jangan terlalu mencari persamaan"

tapi kalaupun dah terlalu banyak persamaan,anggap itu kebetulan.jangan terlalu excited kononnya kamu ditakdirkan bersama.bullshit.

keserasian berteman-lain
keserasian becinta-lain
keserasian keluarga-lagilah lain


::footnote::
semalam g karoke lagi.
terapi.
bye.

0 comments: