KEPANASAN DI TAHAP 100% CELCIUS

Monday, May 9, 2011


saya bukan nak menyangkalkan kebenaran
bukan juga nak membuka keaiban
cuma saya nak awak tahu
saya percayakan awak bukan begitu,tapi tak sangka itu yang awak buat.

dan takde kene mengena dengan awak pun.

lansung tiadaaaaa....


*eh tiba tiba ada gambar bagi bunga:p*

tapi apa yang awak buat ni tak menjejaskan apa2 lansung dari mana2 pihak.
seriusly tak menjejaskan malah merapatkan lagi.

ok mukadimah ini cukuplah setakat ini.
*saya edit banyak kali utk menjaga hati pelbagai pihak,bukan nak minta simpati berada di pihak yang benar,tapi saya nak jaga sehabis mungkin hati setiap orang*

dua tiga hari ini macam tak berapa concern pada keje.
semua serabut sini sana.
penat tak hilang.tak cukup tido

sapa setuju dengan saya yang cuaca skrg ni panas gila!
:(

gmbar sabtu lepas sebab tak jadi main layang2 ganti dengan karoke sampai muntah.


gambar kenduri kawen 1May hari tu:)


thats all.selamat bercermin selepas ini.
bye:)

0 comments: