salam ramadhan..

Friday, August 21, 2009
1 ramadhan tahun lalu seingat aku,aku ke mapley bersahur berdua di sana..
1 ramadhan tahun lalu kalau aku masih tak lupa aku ke bazar jam 5 petang mencari murtabak..
1 ramadhan yang lalu berhappy gembira mengira2 bujet barang raya tahun itu..
1 ramadhan yang lalu bermesej dimalam hari..'Bie,tahun ni kita masih bersama kan berpuasa bersama'


tapi..


1 ramadhan tahun ini buat aku terfikir bagai baru semalam ramadhan tahun lalu..
1 ramadhan tahun ini buat air mata aku jatuh bila mengingatkan ramadhan tahun lalu..
1 ramadhan tahun ini pertama kali aku bersendiri..;)..tak pe..shima kuat kan..


dan..


1 ramadhan tahun ini aku bebas berteman..
1 ramadhan tahun ini aku bebas sms kawan2 mengucapkan selamat pada semua..
1 ramadhan tahun ini aku bebas mengira bujet berganda utk diriku sendiri..
1 ramadhan tahun ini aku bebas berbuka dengan sesiapa..


*senyum lega..


rasanya aku bagai tersalah kata semalam..
hmm..tak pelah..
tiada lain melainkan maaf ya...
boleh tak buat macam biasa saja?
maaf,maaf dan maaf..



*tertunduk..


semalam,
aku bertanya sama hati...
shima..masihkah ada cinta dalam hati?
dan jawapan aku..entah..
aku sendiri bingung..bingung bila berkira kira ttg itu semua..
aku sunyi dan aku perlukan teman..tapi akan adakah cinta dalam hati?
bila fikirkan semula..begitu dasyat apa yang najis lakukan pada aku sehingga hati aku mati..


semalam encik bunga kertas mengirim selamat berpuasa pada aku..tapi aku tak balas dan buat dia call aku..marah benar dia..katanya abaikan yang lalu dan cuba jadi diri sendiri..
aku jawab,aku masih shima yang dulu..tiada apa yang perlu dijadikan lagi..
dia cuma mengeluh dan menitipkan pesan dia perlu kembali ke Osaka minggu depan..


*melepas keluhan..


aku masih tak pasti apa yang aku tunggu..apa yang aku mahu..masih tidak tahu..

maaf encik shahrul hamizi..maaf ya..kalau pergi nanti jgn pulang ya..kalau pulang jangan temui sy..k awak..?

aku happy semalam..tapi hari ini..
boleh tak anda semua yang berada di sekeliling sy,fahami saya..boleh?
happy ya lihat aku bingung,sedih...teriak?

encik malam boleh tolong bebelkan saya x?bingung la bingung!memang bebel kamu buat aku rimas tapi sebenarnye bila kamu bebel tu la buat aku cepat cepat buang semua itu supaya kamu berheti membebel..;p
kau memang abang yang terbaik encik malam!!


hey!lihat sana!
*aku lari dulu..bye...!!

0 comments: