S.A.K.I.T

Thursday, August 27, 2009
Tak faham betul kenapa dengan perangai aku ni..tgok..aku sendiri tak kenal dengan diri aku..apetah lagi org nak faham aku kan?patut la...

semalam stgh jam aku berdiri di balik pintu,mengutuk ngutuk diri sambil mengetap bibir smpai luka jadinya..budus..kenape la kau tak alert lansung dengan sestengah perkara shima..yang penting kau remehkan,yang remeh kau pentingkan..kau berangan ape shima semalam?melayang fikiran kau..*sigh

paling kesal dengan diri sendiri sebab shima tak pernah berhenti wat silap..sebab?tak alert,sebab suka berangan,sebab tak fikir dalam dalam,sebab tak tumpukan perhatian,sebab selalu percaya akan sesuatu yang tiada,sebab masih terlalu keanank2kan,sebab masih belum matang,sebab terlalu excited ttg sesuatu..akhirnya..pdan muka kau shima.

saba ye shima...

rindu sama eton..

0 comments: