pagi yang ceria!!

Monday, August 24, 2009
aku terniat malam tadi..dan pagi tadi aku buat..alhamdulillah sumenye berjalan lancar..dan segala berlaku seperti yang dikatakan mereka mereka dimana mana..dh aku janji akan lakukan selalu lepas ni..janji..!;)

nak share sikit la..erm,.tapi..ermm..nnt2 la..lagi setahun..hu2..

ketakutan dan kegembiraan silih berganti..bila bayang bayang tu datang tibe2 aku tepis kerana kata hati..'jangan bermimpi terlalu tinggi shima
..'

kan aku dh janji hari tu aku akan buat dengan hati hati dan perlahan..aku akan cuba..tapi kalau xde..makne takde rezeki la tu kan?ermm xpelah begitu..but so far so good..sgt good..;)

thanxs sebab tak pernah lupe eh awk..tiada paksaan actualy tapi awk xpernah lupa..thanxs..;)

sape nak tahu..saya ada encik..urm..encik..ish
...awat xleh sebut ni..hahha...uppss..!!
'hati2 shima..hati hati....';p


permainan fesbuk sy sewaktu kebosanan kat opis..makin maju..hihi..

lukisan bosan sy di rumah semalam..dh la aku tersilap hari semalam..ingatkan semalam hari selase,punye la aku dok tercangak depan tv kol10 ingat nak tgok CSI,aleh2 salah hari da..hu2..tu yg buat contengcarik ni..;p


erk..awat terupload pic ni nih?polik2..;p..ade pulak la highlight kat situ ea..huhu...nape ea?;p
jawapan aku..no komen...ngahahha..ups!! sorrry,pose xleh gelak lebih2..'sopan shima sopan..'hu2..

encik malam.mesej yang u bagi semalam pagi ni baru i bace..hu2..semalam tido awl..ngantok bangat..kol 10.45 aku dh lending atas katil,men golek2 jap cari tempat selesa pastu ntah bape min pastu terlelap terus..

noted for today...shima ingat ea setiap kekalahan pasti ada kemenangan tapi setiap kemenangan pasti ada kejatuhan..ingat tau..;p..

jangan tanye kenape dengan aku dua tiga hari ni..ntah aku pon tatau nape..perangai gedik ni makin menjadi-jadi..happy sgt agaknye..taktahu la..yang pasti takleh dok verangan sorg2..asyik tersengih2 je..tatau la pehal..penyakit apekah ini??

'shima,jangan berangan terlalu tinggi..nanti jatuh sape nak sambut?'huh!

2 comments:

gewd-gurL said...

ceh takbolehbelah maen game ni..??
haha.. comel2..

sHEmA_sHImoT:D said...

ayna jadi waiter kite nak?hiihii..buhsan la ayna..lagipon men farmville xbest..