berembun semalam..

Wednesday, June 10, 2009
semalam,aku duduk di birai katil..
menongkat dagu memmandang ke jendala..
jam tepat 3.03 pagi..
namun jalan masih lagi penuh dgn kereta-kereta..
ntah kemana hala tuju mereka sehingga jam begini masih tidak di buai mimpi..
dan aku..
mengapa masih belum terlelap mataku?
entah..
aku sendiri pun xpasti..
adakah aku menunggu seseorg..
atau aku hanya mahu bermuhasabah diri di situ,..
semalam..
dari batuk kini selsema..
sakit perutku,dadaku..
bila mula batuk..
bagai dicucuk-cucuk...
semalam,
aku melihat ada yang ketawa dan ada jua yang sedang menitiskan air mata...
nasib-nasib..
bolehkah engkau berpihak pada yang baik sahaja...
patutlah aku murung..
petang semalam aku dh ketawa bagai nak gila..
kasihan badanku..
sakit..
maaf aku tidak menjaga kamu dgn baik ya badan...
aku pon mula ada mata panda..*lubby..
tapi hitam pula..
huuuuuu...
aish...
shima...
dun noe...
semalam ada juga aku menanti..
tapi xpasti utk apa..
yang pasti seakan-akan menunggu aku..
semalam berkata dalam diri...
aku memotivasikan diri..
harap-harap menjadi..

0 comments: