Mari Updated laju laju!!

Wednesday, July 13, 2011
updated 1
dibawah managment baru!
wow!
:)

Update 2
rumah rumah rumah
syma la,mana ada menetap satu tempat lama2
syma hidup secara nomad.
haha
Encik tunang paling beria pasal rumah sampai abang jumper aka abang rafi pelik
"ni rumah Hazrin ke rumah Syma ni?"
hehe,aku jawab
"ni rumah kami...NANTI"
;P
mulalah hidup secara membujang aka alone from fiancee dari malam ni sampai selasa depan
Encik tunang keje malam-_-'
cik lysa dah pindah
uwaaaaa:( nak gosip2 kene g zaman.lagi....haihhhh...

updated 3
Kerja makin lama makin banyak semula.
tak sabar nak pegi krabi,tapi pasport tak buat lagi:(
bikini pun tak beli lagi...opsss!:P

last updated
saya sayang tunang saya!tapi tak sebanyak beliau sayang saya!haha

dia garang,dia bengis,dia lah segalanya
tapi dia sweet dalam diam.
Selalu pandang muka dia,macam...
tak sangka,bertahun satu sekolah,bertahun tak bertegur sapa,just pandang2 dari jauhh
and last awak TUNANG saya?wth.haha

what to do,kata kakak adein inilah jodoh:)

::nota kaki- lantak lah updated pelik2 janji updated laju2::

0 comments: