Gambar Lama Lama

Tuesday, July 26, 2011


okay gara gara gambar ini yang diupload lelaki paling kanan tu.
semalam mcm tersweetlah pulak encik tunang.
Nyampah tau

"dulu kan mase tu kita satu kelas,saya dok belakang awak'-dia
"eh iya ke?tak perasan pun.haha"-aku
"memanglah awak dulu manalah nak perasan saya,kan saya selemuih"-dia

aku senyum nak gelak tapi tahan.
;p

paling nak menangis dengar,
"dari form 1 lagi saya tengok awak,tapi awak mana pandang saya,satu kelas pun tak perasan,sampailah form 5 awak sombong."-dia

alahailah sayangg..sian awak,kenapalah dulu dulu tak perasan.haha

tapi tu dulu,sekarang ni seminggu ade,seminggu single,pun dah mcm rindutaktahunakkate.hehe

tapi sekarang ni ala2 nak marah jugak la.
you should be at my office at 5.30pm but untill now call lansung tak angkat2!
haih,kita banyak urusan malam ni yanggggg...tolonglah bangun.:(

pastu saja nak share muka budak yang kecik2 dah nampak cerdik mcm ayah beliau.
sape?
cari sendiri anak sape
hehe


tak tak saya masih belum habis, saya suka budak,tapi nak jadi mak budak belum lagi.lama lagi:)
belum sedia utk this verry big comitment.

:)
bye





0 comments: