entry kedua untuk hari kesian

Tuesday, January 25, 2011
ok tadi kene marah dengan bos.padan muke.serius malu weh sebab nangis depan bos.*oh ego pulak lari masuk bawah meja sebab ketakutan*

1st time in my life sebagai employee menangis depan bos.depan boyfren pun takpenah.gila!






















1st aku rasa serbesalah terima rezeki sebab rase macam tak bertanggung jawab atas kesalahan yang dilakukan





















1st time aku taknak pakai rezeki tu.*ok yang ni aku cuba* ^_^V
















bukan aku tak cuba.
aku cuba dah nak concentrate.ok aku memang takkan salahkan sape2 dalam hal ni.careless pun tadelah sangat.cume aku miss that part!:( haih.

mulai besok.aku nak grab that chance,my promise.i will work smart as u want!

sorryT_T sorry
malu nangis tak hilang lagi.
im big girl dowh!
owh malu.
bye

0 comments: