CERITA SEDIH

Tuesday, February 1, 2011
ok hari ni mood jiwang. *sila amek mood semua*

amaran :: cerita ini mungkin mengandungi kisah sedih terlampau.sila sediakan tisu sebelum meneruskan bacaan.

malu nak cerita pasal cinta cinta ni,aku ni dah la ala2 keras macam tak kisah jatuh ke bangun.
tapi bila hari cuti kene keje then boleh bukak radio hotfm,dengar lagu2 melayu terleleh,tetiba meleleh pulak air mata.nasib bukan air liur. *ok boleh gelak*

tapi rase mcm tak boleh nak cerita pulak ape ade dalam hati ni.macam tak terluah dek taip-an lah pulak,ape lagi kata2.lagi lah tak boleh.

terlalu sakit utk diungkapkan.terlalu indah untuk digambarkan *aceceh:P*

tapi pokoknye, kau tak kenal siapa aku sebenar.kau tak ada atas katil aku waktu aku tido malam2,
kau takde waktu aku mandi
kau pun tak ada masa aku tak muat pakai baju sebab ketat.
jadi kau tak faham aku.

tapi mudah je nak kenal aku.
selami aku baik2. dengar dan perhatikan cara aku.

kenapelah tak pernah seorang pun faham aku melainkan abah.
yelah,mungkin abah sebab "abah".so dia kenal anak dia siapa.
tapi tak salah kau ganti tempat abah.
sebagai pelindung aku.
kan?

ok dah mula part sedih now!
memang aku menangis.
tapi aku bukan menangis sebab kau,tapi aku menangis sebab kenapa kau tak cuba protect aku?
selfishnya cara kau.
tenangkan keadaan dengan selamatkan diri sendiri dan hitamkan aku?
Ya Allah!marahnye aku!serius.


aku tak kisah kene marah.memang patut aku kene sebab aku nak sangat masuk campur.
bukan aku mintak kau bekup cara aku.
atleast kau tak cuba blamekan aku lagi.

aku tak kisah dimaki pihak sane.
tapi demi kau.
tapi..
entah.tak boleh nak tulis dah.
tak tahan.sebak.

rasa macam sorang2 je.sebab aku mcm takde sape2 protect saya.sedih.serius.

0 comments: