kalau dah namanya bullshit

Friday, January 7, 2011
dan tatkala ada manusia2 yang sering menyucuk sarang semut
ada seekor semut yang tak lagi tahan dengan gangguan berkenaan.

hari ini mungkin hari kamu.
esok lusa INSYAALLAH hari saya akan tiba:)
alhamdulillah *tiap kali terima musibah*

abi,
kasih saya takkan hilang,
air mata itu yang akan saya pegang sampai bila2,biar orang mahu kata apa.
yang penting kita,kalau dah katanya ada,adalah:)
dan kalau tiada pun redha.kan?
tapi kita yang sekarang bukan mereka yang lahirkan dulu.kan?

yang penting kita sedang bahagia sekarang
dan pegi matilah dengan akan datang
semuanya jalan cerita tuhan
terima kasih ajar saya jadi redha:)


3 comments:

misslysaemilia said...

aummm. sape kah sesemut tuhh?
yg pentg de pic ak yg comel. aummmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmm

sHEmA_sHImoT:D said...

yang pasti bukan ko.ko pola bear lisa.haha

misslysaemilia said...

of cos la bukan aku.
fucktub pola bear. im baby. pasneh pgl i baby okay.