my twins weeds part # 2

Thursday, June 9, 2011

ok sambungan dar part one disini

masa ni dah selamat selesai semua.amek kau 3S.;P


sumpah masa part ni sangat sweet gila,aku dengan ciklysa dah meremang bulu roma,maklumlah kami tak sampai lagi kesitu:P


Kami kat belakang tu menangis sebenarnye,bercampur baur perasaan.
:(

dan bila ada peluang aku terus rangkul dia,aku tak tahu nak bgtahu mcm mana perasaan tu,tapi yang aku tahu,aku sedih.
Sebab aku rasa kehilangan.
She's my twins kan..
:(


Mak:)



ok masa ni bukan nak tayang makanan,tapi aku ditarik suh amek gambar jugak,mujur pinggan tak jatuh.
huhu

sweet kan?tapi abah memang suka tengok gambar tak pandang camera,benci!huhu


malam tu amek kesempatan sambut buvday si kecik ni.setahun,sama dengan Birthday Agung.
Nama pun Mirza:)

yang ni pulak paling sibuklah dia kehulur kehilir mcm orang besar,last2 ntah bila nampak terbongkang sebelah adiknya kepenatan.;p
CikSyma rindu kamu la Along:(

Pengantin lelaki sampai,and yups CikLysa jadi pengapit masa tu tapi banyak kejadian tak diingin terjadi SELEPAS ITU.


My 2nd sis.

My lovely cousin,ok pengantin,adik beradik pengantin memang sewel semua.;p



Mak mertua Shikin.


and lastly Mak:)
dan BF my Sis.

itu saje,maybe akan ada part 3.


::Nota lain::
Sejak dua ni pening kepala je,tiap2 hari.
Macam2 nak settle actualy and yups kami nampak releks,tapi sebenarnye banyakkkkkkkk gila benda nak kene kejar lagi ni.Checklist pun,satu pun tak tanda DONE lagi.huhu.

Salam...








0 comments: