senyuman manis buat kamu SHIMA:)

Friday, May 14, 2010
Hari ini,tanggal 14 mei 2010,
buat pertama kali aku berjaya membuat diri aku berbangga sendiri:)

sungguh,tuhan itu mahu aku buktikan bahawasanya aku boleh berdiri atas kakiku sendiri bersama segala kudrat yang ada:)

alhamdulillah atas kesihatan yang Kau berikan ya Allah:)

pulang dengan wajah sememeh,dengan peluh yang melekit,dengan kepenatan yang tak terkata
dalam hati"kau sangat sedih syma,tapi kau kena kuat!"

dalam hati kecil
"mak,abah,adik beradik..jauh semua.kalaulah kepulangan aku nanti disambut dengan wajah wajah mereka,akan aku peluk seorang demi seorang.demi mengatakan,penat aku ini berbaloi keluarga ku.hari ini Norashimah berjaya berdiri atas kakinya sendiri dan berjaya membanggakan dirinya sendiri":)

dalam hati besar
"balik nanti,mahu baring.hilangkan penat sendiri,picit kaki sendiri,picit kepala sendiri.dan hiburkan hati sendiri.sebab,kena akui,kau sentiasa sendiri:)"

aku sendiri tak sangka aku boleh segagah ini lakukan semuanya sendiri,selalunya mesti aku mahu teman.
aku semacam tak betah buat semuanya dengan usaha aku sendiri.selalunya aku mesti mahukan dorongan.
aku tak percaya pada keyakinan aku sendiri,selalunya mahu bantuan.

tapi hari ini,demi kekasihku yang baru:)
Imsomnia Art
aku berjaya buktikan Norashimah benar benar kuat!:)

0 comments: