malam malam saya

Tuesday, July 21, 2009
AKU harus sentiasa mengingatkan diriku bahawa

shima,kini kau harus meniti hari hari mu sendiri,dimana kamu perlu tahu bahawa kamu selalu berseorangan

AKU harus juga sentiasa mengingatkan diri ku bahawa

shima jika kau sakit kau harus segera sembuh,lawan dari sakit itu kerana tidak ada sesiapa pun yang mahu memimpin kamu ke klinik

AKU harus menasihati diri ku sendiri

shima berbelanjalah dengan jimat dan cermat kerana mereka tidak akan ada di waktu duduk kamu.

AKU juga harus menasihati hatiku sendiri

shima banyakkan bersabar,jangan simpan amarah kerana nanti jadi dendam,maafkan saja okay.jangan menangis kerana pasti sgt pasti tiada siapa yang akan menyeka air mata kamu.

AKU harus berkata kata dengan diriku sendiri

shima kau harus tabah.tabah menghadapi segalanya.seorang diri.

AKU harus menyakinkan hatiku sendiri

mereka baik baik aja,mereka semuanya yang terbaik.jangan simpan sedikit pun prasangka buruk.

shima sayangi dirimu sendiri okay?

semalam cuba hubungi abah banyak kali tapi xdapat.terasa diri benar benar kosong.i need someone that i can lend their shoulder n cry with me.need someone that can be a good listener n will motivate me.walaupun ade skrg tapi aku masih xyakin.im a girl wif a lot of problem n mistake.really miss him while his not.


0 comments: