Day 42 of confinement :)

Sunday, April 28, 2013
Salam

Anak dah tidur *mood bahagia* Suami pun dah tidur *yang ni mood swing swing* hehe, so Mummy update belog. *Yeay*

Indah jadi Mummy ni, yang tak indahnye bila Haziq menangis mintak lunaskan hajat tengah malam, tengah pagi, tengah subuh. Tapi bila dapat susukan dia, kenyang pulak tu, tengok muka lena dia, Ya Allah, cium sepuluh kali pun tak pe. ^^

Dari hari pertama sampai hari ke 42 ni, tiap hari ada je benda baru yang dia beri kat Mummy, mula2 dulu every single hours menangis malam, sekarang dah ada gap, mula2 dulu, tidur je keja, but know, Nauzubillah, susahnya nak bagi tidur. Mata ngantuk, memang ngantuk sebab dah dok pisat mata banyak kali dah, tapi akai nak main dia lebih, sibuk nak ajak sembang, gelak2. :)

The things yang buat aku lagi bahagia bila En balik kerja, kalau Haziq meragam nak aku tepek je sebelah dia, En akan masak untuk kami hari tu *Thats why I love you so much bie* :)

Oh dan lagi, benda ni automatik. Takyah tekan button pun, bila dah keluar si Haziq, terus bahasakan En ''Ayah" Oh bahaya bukan? haha, tapi tula nak bagi Haziq dengar who's Mummy and who's Ayah :) Practice make Perfect kan?

Dan ya, aku bakal resign dari Citylink, yah yah yah, semua Ibu akan rasa benda yang sama macam aku rasa sekarang. Tapi aku ni ada sifat pasif dan paranoid yang sangat tinggi dalam diri, jadi before aku dok mikir bukan2 pasal BS Haziq, baik aku sendiri yang jaga. Hari2 fikir, betul ke, boleh ke, tapi bila tengok muka Haziq Syahmi ni, lagi sebak nak tinggalkan dia dengan orang. Oh tak mungkinnn

Jadi berbekalkan banker banker yang ada, aku akan tetap meniaga online. Yeay, musim busy bakal kembali LAGI! :)



0 comments: