ANAK

Tuesday, May 1, 2012
Salam,

Alhamdulillah dapat juga update blog yang macam hidup segan mati tak mau.Heee
Before that meh tolong lap sawang habuk yang dah bersarat.Haih. Berat nak mengaku. Tapi memang tula hakikatnya. Nak online kena bayar rm1.50.So untuk update blog kena bujet baik2 dari rm1.50 tu.

Sekarang ni tengah sibuk nak conceive selepas kehilangan. Doakan kami.

Duit bertimbun pun kalau takde anak tak guna jugak. Anak ramai pulak kalau takde duit pun payah.
Kami nak fair. Bila diungkai2kan,diselak2kan. Allah itu maha Adil, ada orang tu kaya raya. Tapi anak takde. Ada orang tu anak berderet setahun satu. Tapi duit tak cukup. Tapi bagi aku,biarlah anak berderet.Duit boleh cari. Tapi nak dapat seorang anak dugaan dia lagi perit. SubhanaAllah.

Aku anggap korang yang baca ni mengaminkan doa aku.Semoga trying kali ini berhasil sampai waktunya.

Tumpuan aku lepas ni selain stabilkan keadaan adalah anak. So jangan bosan dengan entry aku:)

Buat apa aku nak menangis meratap. Kalau orang tengok aku masih begitu makna itulah aku. Sebab aku selalu pandang kelangit biru. Sebab aku tahu. Anak sulung aku,awatif. Hidup dalam hati aku dan dia sentiasa menunggu aku di pintu sana. Alhamdulillah. Kita kena berfikiran baik terhadap Allah. Segala aturannya adalah jalan terbaik buat kita InsyaAllah.

:)

Hubster belanja cermin mata baru.Wehoo

0 comments: