penat

Saturday, November 12, 2011
Aku penat sebenarnya.Penat dalam menguruskan semua hal,dari bangun pagi sampai la pejam mata semula.
Aku usaha taknak cakap apa2.Cukuplah aku katakan aku penat serta mohon faham sendiri sajalah.

Aku penat jugak dengan hidup dengan banyak cubaan dan dugaan.Nak perbetulkan keadaan pun ada dugaannya sendiri.Nak sesakkan keadaan sebenarnya mudah je,taklah susah macam usaha nak cari seposen lagi cukupkan nak beli topup.

Aku tak mintak banyak pun.Sikit macam ni je.Jangan la susah orang nak bantu.

En adalah anugerah terbaik yang aku dapat dari Allah. Ya,dia ada salahnya,tapi sekurangnya dia cepat menyesali dan tak pun menunding semula pada aku. Tapi dari saat dia jatuh sakit sampailah sekarang. Aku menyesal sedikit sebab terlalu manjakan dia dan dia masih kekal manja mengada ngada sampai sekarang. T_T

Terima Kasih Allah atas semua.
Dugaan
Cabaran
Kepahitan
Kemanisan

Akan aku kenang supaya aku lebih dekat dengan Mu.
Terima Kasih juga atas rezeki yang kau datangkan dari Umat umatmu.

Ya aku penat bila pandang baju menimbum dalam bilik.
Bibik tolonglah lipatkan.
Bye

0 comments: